

Wejście główne do urzędu:
1. W przypadku gdy Klient niepełnosprawny korzysta z wejścia głównego, powinien skierować się do Biura Obsługi Klienta.
2. W przypadku gdy Klient niepełnosprawny korzystający z wejścia głównego nie skieruje się do Biura Obsługi Klienta, a bezpośrednio do platformy osobowej, powinien wezwać pracownika Biura Obsługi Klienta poprzez naciśnięcie dzwonka, znajdującego się przy wejściu na platformę. Sygnał dzwonka odbierany jest w Biurze Obsługi Klienta i przywołuje pracownika, który realizuje czynności opisane w punkcie 1.
3. Powyższe zasady mają zastosowanie do obsługi Klientów niepełnosprawnych, Klientów z ograniczeniem zdolności ruchowej, a w uzasadnionych przypadkach również innych Klientów, którzy zgłasza ją potrzebę w zakresie korzystania z platformy osobowej.
Wejście od strony parkingu wewnętrznego Starostwa:
1. W przypadku gdy Klient niepełnosprawny korzysta z wejścia od strony parkingu wewnętrznego, powinien wezwać pracownika Biura Obsługi Klienta poprzez naciśnięcie dzwonka, znajdującego się przy wejściu na platformę osobową. Po odebraniu sygnału pracownik Biura Obsługi Klienta umożliwia Klientowi niepełnosprawnemu skorzystanie z platformy osobowej w celu dotarcia do Biura Obsługi Klienta lub punktu obsługi Klienta niepełnosprawnego.
2. Powyższe zasady mają zastosowanie do obsługi Klientów niepełnosprawnych, Klientów z ograniczeniem zdolności ruchowej, a w uzasadnionych przypadkach również innych Klientów, którzy zgłaszają potrzebę w zakresie korzystania z platformy osobowej.
OPIS USŁUGI:
Informacja dla osób głuchych i słabosłyszących.
Starostwo Powiatowe w Gliwicach realizując zapisy ustawy z dnia 19.07.2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, umożliwia osobom głuchym lub słabosłyszącym korzystanie z pomocy tłumacza języka migowego online.
Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.
Z usługi tłumacza j. migowego online można skorzystać w dwojaki sposób:
Usługa dostępna jest po kliknięciu w ikonę
Kliknięcie linku wywołuje połączenie z tłumaczem języka migowego. Dzięki czemu tłumacz pośredniczy w rozmowie telefonicznej z pracownikiem.
Usługa dostępna jest w:
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|
Ta strona używa cookies. Kliknij i dowiedz się więcej.
RODO - Kliknij i dowiedz się więcej.
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki.